Oro linijų pavadinimai paprastai skirstomi į plačias kategorijas. Turite standartinius geografinius rodiklius – pagalvokite apie „American Airlines“, „British Airways“ ir „Air Canada“ – kurie primena oro linijų vietą ir susieja ją su šalies paveldu bei patikimumo jausmu. Be to, yra daugiau trokštančių pavadinimų – jūsų „Frontier Airlines“, „IndiGo“ ir „JetStar“, kurie greitai nukelia mus į naujas žemes ir aukštumas. Nors pastarųjų dviejų dešimtmečių steigimo bumas išsuko savo oro linijų „ardytojų“ sferą, linkusią į onomatopoėjos sritį, kad parodytų skirtumą ir pasinaudotų šiuolaikišku patrauklumu – žr. Wizz Air, Zipair ir Scoot.

Tačiau paprastai patariama su pavadinimu susitvarkyti.

Tiesa, viena perkamiausių pasaulyje fantastinių epų apie hobitus, elfus ir nykštukus nerėkia modernios reaktyvinės varymo technologijos.

Vis dėlto reikia pripažinti (atsižvelgiant į siužeto skyles), kad Didieji ereliai, kuriuos Gandalfas Baltasis iškvietė gelbėti Frodą Bagginsą ir Samą Gamgee iš žiauriai išsiveržusios Pražūties kalno žiočių, yra tam tikri laisvi sparnuoti ryšiai.

Geraširdį, išmintingą ir saikingą burtininko charakterį susiejus su aviakompanija, tikėkimės, ją padovanotų panaši aura. Ir būdamas trečias populiariausias žurnalo „Entertainment Weekly“ vedlys – kuriamas ne vienas, o du atskiri filmai – jis įsakė paleisti reikšmingą kultūrinę talpyklą.

Nesvarbu, ar „Gandalf Airlines“ buvo pavadinta didžiojo burtininko vardu, ar ne, laikas gali būti prarastas, tačiau jos pavadinimo pasirinkimas galiausiai negalėjo būti labiau ironiškas. Užuot perteikęs ramybę, pasitikėjimą ir išmintingą patikinimą, „Gandalf Airlines“ siužetas buvo daug mažiau stebuklingas.

Reklama

Šiandien oro linijų bendrovės nebėra ir nustebtumėte sužinoję, kaip viskas subyrėjo. Ne, jėgos, kurios sugriovė „Gandalf Airlines“, nebuvo tos pačios, kurios bandė nugalėti tikrąjį Gandalfą; Sauronas nepateikė skundo dėl reguliavimo, Saurmanas nesikreipė į klientų aptarnavimą, nebuvo net Balrogo.

Ne, atrodo, kad „Gandalf Airlines“ subyrėjo, būtų taip, tarsi Gandalfas, užuot padėjęs gidui Frodui prie Mordoro vartų, nusisuko su žiedu, panaudojo jį asmeninėms skoloms padengti, o paskui melavo, kad tai padarė. prieš galiausiai išskleidžiant tiesą.

2003 m., praėjus maždaug šešeriems metams nuo veiklos pradžios, „Gandalf Airlines“ generaliniu direktoriumi pasamdė mažai žinomą italą Gaetano Francesco Intrieri. Intrieri laikas prie vairo truko apie penkis mėnesius, kol jis kartu su oro linijų prezidentu atsistatydino. Po kelių mėnesių aviakompanija iškėlė bankroto bylą.

Tada, 2004 m., akcininkų sukeltas skundas pradėjo tyrimą, kuris staiga paskatino Intrieri sulaikymą ir kaltinimą, kad jis asmeniniam naudojimui pasisavino beveik 500 mln.

Ankstyvuose pokalbiuose su prokurorais Intrieri tyrėjams sakė, kad pinigai buvo panaudoti Amerikos bendrovei „Aviation World Services“, kuri dėl mokesčių sumetimų prašė sumokėti už juos. Intrieri netgi pateikė notaro patvirtintą sandorio, kurį atliko Roveredo mieste – Šveicarijos Moesos regiono savivaldybėje, bendrovė „Aviation World Services“, ir tos bendrovės teisinio atstovo paso kopiją.

Pradinį Intrieri paaiškinimą dėl mokėjimo vėliau ištyrė „Guardia di Finanza“ (Italijos teisėsaugos agentūra prie Ūkio ir finansų ministerijos), kuri nustatė, kad mokėjimai „Aviation World Services“ buvo visiškai išgalvoti.

Padedant Šveicarijos policijai buvo nustatyta, kad tariamai mokėjimai buvo atlikti per Šveicarijos įmonę, kuri buvo likviduojama nuo 1999 m., ir banką, kuris nebeegzistuoja. Negana to, tas iš pradžių pavadintos bendrovės „Intrieri“ teisinis atstovas susidūrė su savo sunkumais; įskaitant kelis vykstančius bankrotus ir Interpolo prašymą į su juo susijusias sąskaitas dėl įtarimų automobilių vagyste ir pagalba nelegaliai imigracijai.

Atrodo, kad „Intrieri“ laikyta įmonė gerokai skyrėsi nuo Gandalfo; jokių nepretenzingų, bet drąsių hobitų, jokių kilnių ir ryžtingų karalių ar grakščių ir įžvalgių elfų.

Vėliau Intrieri prisipažino pavogęs ir asmeniškai išgryninęs čekius už maždaug. 480 000 000 eurų asmeninėms skoloms Banca Intesa grąžinti, sakydamas, kad „bankas man vis skambindavo ir aš negalėjau taikiai dirbti“, o pirmąjį, išgalvotą jo paaiškinimą apibūdino kaip „nesąmonė“.

Už savo nusižengimą Intrieri gavo 3 su puse metų bausmę už nesąžiningą bankrotą, kuri vėliau buvo sumažinta iki 2 metų ir keturių mėnesių, o vėliau visiškai panaikinta 2006 m.

Visa tai paaiškėjo, kai 2018 m. Intrieri buvo paskirtas buvusio transporto ministro Danilo Toninelli konsultantu. Dėl kilusio pasipiktinimo Intrieri paskelbė atsistatydinantis iš pareigų po maždaug mėnesio darbo.

Šiandien, neįtikėtinai ir šiek tiek nepaaiškinamai, Intrieri dabar yra naujos oro linijų bendrovės AeroItalia generalinis direktorius. Galbūt jis turi kažkokį slaptą magišką prisilietimą? Kažkoks kerintis burtažodis?

Nepaisant to, paaiškėja, kad realybė gali būti dar labiau neįtikėtina nei fantazija.

Pasidalinkite šiuo straipsniu:





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -