Verslininkas Ajitas Chambersas (nuotraukoje), sukūręs metodą (su žymekliais ant savo buto Clapham buto sienų), kaip sukurti 200 milijonų svarų sterlingų, pakeisdamas Londono apleistas „vaiduoklio“ metro stotis į turistines ir daugiafunkcines vietas, buvo paprašyta pateikti informacijos. į rimtų sukčiavimo biurą (SFO) po to, kai jo pirmoji stotis – Brompton Road buvo nupirkta už 50 mln. Ukrainos milijardierius Dmitrijus Firtašas. Tada Firtashą suėmė FTB ir dabar jis įtrauktas į JK vyriausybės sankcijų sąrašą, o Brompton Road „Vaiduoklių“ stotis yra „konfiskuota“.

Chambersas, Rotušėje Borisui Johnsonui pateikęs savo „komerciniu požiūriu saugomą“ verslo planą kartu su 200 milijonų svarų sterlingų lėšų įrodymu (užfiksuotas 2011 m. „Bloomberg“ straipsnyje), garsėja tuo, kad pažadėjo londoniečiams skirti 193 mln. svarų sterlingų ir pasilikti 7 mln. už trejus investuotus metus, teigdamas, kad „šios „vaiduoklių stotys“ priklauso kiekvienam mokesčių mokėtojui ir yra tik valdomos „Transport for London“ – vadinasi, pinigai turi būti skirti londoniečiams“.
2013 m. JK ministras pirmininkas Davidas Cameronas susitiko su Chambersu, kad aptartų jo vertingus planus, sukurtus su spalvotais rašikliais ant jo poilsio sienos Clapham bute. Tada Chambersas buvo pakviestas į Downing Street 10-ąjį numerį, o JK vyriausybės patarėjas intelektinės nuosavybės klausimais Mike’as Weatherly’is palaikė Chambersą su ankstyvu pasiūlymu Britanijos parlamente.
Chambers istorija pradeda darytis įdomi, kai supranti, kad nors Chamberso planai prasidėjo nuo Brompton Road, jie apima dar 6 milijardus svarų sterlingų vertės vaiduokliškas metro stotis visame Londone, kurią taip pat valdo Transport for London.
Viskas pradėjo klostytis blogai, kai Chambersas pasirodė per Rusijos valstybinę televiziją ir atkreipė Ukrainos milijardieriaus Dmitro Firtašo dėmesį, kuris tada įtartinai išpirko stotį iš jo, bandydamas panaudoti ją kaip savo privatų namą Londone, o ne viešai prieinamą turistinę vietą. .
M. Chambersas paragino JK vyriausybę sustabdyti nesąžiningą viešųjų pirkimų procesą ir suorganizavo Gynybos atrankos komitetą, kad jis parašytų gynybos valstybės sekretoriui, atskleisdamas nesąžiningą pardavimą, tačiau buvo ignoruojamas.
2024 m. naujoji Jungtinės Karalystės vyriausybė paskyrė savo užsienio reikalų valstybės sekretorių Davidą Lammy priešais Brompton Road „Vaiduoklių stotį“, leisdama nacionalinei spaudai pranešti apie „Brompton Road Ghost Station Site“ ir „Milijardierius Dmytro Firtash“ kaip pagrindinius. Jungtinės Karalystės galimybės areštuoti turtą, įgytą sukčiaujant, pavyzdžiai.
Milijardierius, kuris Chambersas bandė sustabdyti savo pirmosios „vaiduoklio“ metro stoties vagystę, dabar yra „sustabdytas“ ir įtrauktas į JK vyriausybės sankcijų sąrašą.
„Chambers“ teikia svarbią informaciją apie „Brompton Road“ pardavimą Rimto sukčiavimo tarnybai (SFO). Gali būti, kad „Transport for London“ vadovai bus apklausti „Vaiduoklių stoties viešųjų pirkimų sukčiavimo byloje“ ir netgi gali būti suimti bei pareikšti kaltinimus Meto policijos, jei OFS išsiaiškins, kad „Transport for London“ vadovai sąmoningai dalyvavo šiame nesąžiningame sandoryje.
Kalbėdamas išskirtinai su ES reporteriu, Ajit Chambers sakė:
“Bendras vaizdas yra toks, kad jei „Transport for London“ naudojo tą pačią viešųjų pirkimų sistemą, kurią naudojo mano „vaiduokliškų stočių projekte“ savo naujai įkurtai nekilnojamojo turto grupei, kuri tvarko daug didesnį mokesčių mokėtojams priklausančio turto portfelį – šešis milijardus svarų sterlingų, transporto sektoriaus asmenys. Londonui bus pateikti kaltinimai dėl sukčiavimo, įskaitant įkalinimo bausmes, ir greičiausiai bus naudojamas kaip pavyzdys mūsų naujosios vyriausybės tikslams išvalyti Londoną.
Pasidalinkite šiuo straipsniu:
EU Reporter publikuoja straipsnius iš įvairių išorinių šaltinių, kuriuose išreiškiamas platus požiūrių spektras. Šiuose straipsniuose pateiktos pozicijos nebūtinai yra ES Reporterio pozicijos.
