Matomumas yra viskas nuolat konkurencingame trumpalaikės nuomos pasaulyje. Gražus butas su aukščiausio lygio patogumais nepadės gauti pastovių pajamų, jei keliautojai jo neranda. Platformos strategija yra tai, kas tai yra. Pakanka išvardyti savo turtą „Airbnb“ ir melstis už geriausius. Tai klausimas, kaip suprasti, kaip veikia platformos, protingai naudojančios jų įrankius ir žaisti algoritminį žaidimą jūsų naudai.

Noriu būti aiškus: jei norite padidinti savo nuomos IG (investicijų grąža), turite žaisti žaidimą strategiškai, o ne logistiškai.

Kas yra platformos strategija?

Platformos strategija yra panaudoti internetinę rinką („Airbnb“, „VRBO“, „Booking.com“ ir kt.) Kaip pasyvų sąrašą ir aktyvų įrankį, skirtą srautui, užsakymams ir didesniam uždarbiui skatinti. Apsvarstykite šias platformas kaip daugiau nei parduotuvės. Tai yra ekosistemos, o mokymasis žaisti tose ekosistemose gali reikšti skirtumą tarp tuščio turto ir turto, kurį rezervuoja prieš keletą mėnesių. Tai apima aukšto rango sąrašų sukūrimą su aukštos kokybės fotografija, optimizuotu SEO ir patraukliais aprašymais.

Padidinkite savo sąrašus

Daugelis naujų šeimininkų linkę visus kiaušinius sudėti į vieną krepšį. „Airbnb“ dominuoja daugelyje rinkų, tačiau jei jūsų vieta ar auditorija geriau tinka VRBO ar Booking.com, jie gali būti geresnis pasirinkimas. Pvz., Jei turite šeimą, galėtumėte tikėtis rasti šeimų VRBO, o jei esate skaitmeninis klajoklių ar savaitgalio keliautojas, galite tikėtis pamatyti „Airbnb“.

Tačiau tiesiog kopijavimas ir įklijavimas į sąrašą visose platformose be pritaikymo nedalyvaus. Kiekviena platforma turi savo keiksmažodžius, pradedant vaizdo optimizavimo pavadinimais ir baigiant simbolių apribojimais, kainų algoritmais ir tt. Jūsų sąrašas turėtų būti pritaikytas kiekvienai platformai, aprašymai turėtų būti perfrazuoti, kad atitiktų jūsų skelbiamos rinkos toną, o raktiniai žodžiai turėtų būti svarstomi atsižvelgiant į tai, kaip žmonės ieško galvoje.

Be to, norint išlaikyti visus kalendorius sinchroniškai, turėtų būti naudojamas kanalų valdytojas arba nuosavybės valdymo programinė įranga (PMS). Dvigubi užsakymai yra ne tik nepatogūs, bet ir sugadina jūsų matomumą ir patikimumą.

Įsiminkite algoritmą

Kaip ir „Google“, nuomos platformos turi vidinius algoritmus, kurie nusprendžia, kurie sąrašai matomi, o kurie ne. Šie algoritmai atsižvelgia į tokius veiksnius kaip

Skelbimas

  • Reagavimo laikas į užklausas

Geros naujienos? Jūsų konkurencija dėl vietinių sąrašų yra mažesnė nei milijonai SEO konkurentų. Maži jūsų operacijų pokyčiai gali duoti reikšmingų rezultatų šioje srityje, nes konkuruojate vietinėje rinkoje. Pavyzdžiui, „Santa Clarita“ nuosavybės valdymas Reikalaujate, kad galėtumėte parduoti savo turtą (ar ypatybes) tik Kalifornijoje, naudodami raktinius žodžius, kurie pabrėžia vietą.

Norėdami išlaikyti savo algoritmo patvirtinimą, per valandą turėtumėte atsakyti į svečių ryšius ir tik paneigti išlygas, kai reikia, išlaikydami prieinamumo kalendoriaus srovę. Įdėję „Superhost“ emblemas ir platformos etiketes į savo profilį, galite daugiau išsiskirti potencialiems svečiams.

Naudokite dinaminius kainų nustatymo įrankius

Sėkmingi šeimininkai visam laikui nelaiko vienos fiksuotos kainos. Jie naudoja dinamišką kainų nustatymo technologiją iš tokių įmonių kaip „Pricelabs“, „Bey Needricard“ ar „Wheelhouse“, kuri stebi rinkos pakeitimus, kad nustatytų geriausias jų nuomos kainų kainas.

Dinamiškos kainų nustatymo įrankiai optimizuoja kainą didėjant pelnui užimtu laiku ir užkirsti kelią kainų kritimui tyliais laikotarpiais. Kai nustatote optimalias kainas, jūsų uždarbis padidėja kartu su nuomos užimtumu. Dėl to jūsų sąrašas išsiskiria platformomis, kurios apdovanoja aktyvius pagrindinius kompiuterius.

Prikalkite vaizdinį pirmąjį įspūdį

Kai jūsų nuosavybės nuotraukos neatitinka jo grožio, internetiniai lankytojai praleis jūsų sąrašą. Internetiniai pirkėjai savo nuomos pasirinkimą akimirksniu pasirenka iš vaizdinės detalės, nes nuomos varžybos užpildo rinką sąrašais. Svarbiausia, kad jūsų nuomos turtas būtų patrauklesnis Su paprastais atnaujinimais ir tada užfiksuokite jo patrauklumą naudojant aukštos kokybės fotografiją.

Gaukite ekspertų pagalbos fotografuodami savo turtą arba patys atraskite pagrindinių nuotraukų apšvietimo techniką. Parodykite specialias namų savybes, įskaitant skaitymo erdvę, balkono peizažus ir stilingas dekoracijas, kartu pateikdami patrauklų pagrindinį paveikslą. Laikykite savo nuotraukas horizontalios, nes platformos geriausiai veikia su horizontaliais išdėstymais ir parodykite savo nuomos pranašumus natūralioje šviesoje su švara kasdienėje gyvenimo scenose.

Įrašas, kuris atrodo įprastas, bus įprastas gydymas.

Padidinkite apžvalgas per patirtį

Teigiami klientų atsiliepimai turi daugiau svorio nei bet koks reklamos metodas. Tiek platformos algoritmas, tiek kviestiniai lankytojai naudoja apžvalgas, kad patvirtintų kokybę. Norėdami pasiekti geresnių atsiliepimų ir įvertinimų, turite būti ne tik mandagus šeimininkas, bet ir sukurti puikią patirtį savo svečiams.

Kiekviena svečių patirtis prasideda paprastais prisilietimais, tokiais kaip ranka parašyta užrašas, vyno pasirinkimas, aukštos kokybės kava ar be dėmių priežiūros įrenginių priežiūra registracijos metu. Socialinės savybės lemia teigiamus atsiliepimus internete. Švelniai priminkite savo svečiams peržiūrėti savo patirtį per mandagius prašymus.

Atsakykite į svečių apžvalgas kaip įprastą jūsų prieglobos veiklos dalį. Jūsų atsakymai į svečių atsiliepimus parodo jūsų atsidavimą svečių pasitenkinimui.

Apimti duomenis ir analizę

Kiekvienoje pagrindinėje rezervavimo paslaugoje yra analizės įrankiai, kuriuos turėtumėte naudoti šiandien. Peržiūrėkite savo duomenis, kad pamatytumėte, kurios nuotraukos pritraukia daugiausiai paspaudimų ir iš kur srautas, sužinojęs, kiek lankytojų mato jūsų sąrašą prieš knygą, taip pat ten, kur prarandate potencialius svečius prieš jiems užsisakydami.

Per daug padidėjusios naktinės kainos atitraukia klientus nuo jūsų sąrašo. Mažos įtraukimo procentai su jūsų sąraše nurodo miniatiūros nuotraukos problemas. Duomenys atskleidžia, kas vyksta, ir rodo, kurioms problemoms reikia atkreipti dėmesį.

„AirDNA“ suteikia prieigą prie konkurencingų rinkos duomenų, kad galėtumėte stebėti konkurentus. Šie įrankiai parodys, kokia pilna jūsų rinka išliks kiekvieną sezoną ir kokius svečius nori mokėti svečiai, kad galėtumėte priimti protingus sprendimus.

Premijos patarimas: sukurkite ne platformą

Paprasčiausias būdas pamatyti internete pateikiamas pagrindinių mokėjimo mokesčių sąskaita. Sukūrę savo svetainę ir informacinį biuletenį svečiams, jums bus suteikta tvirta ilgalaikė investicijų grąža. Svečiai, kurie patiria jūsų tiesioginio užsakymo pasiūlymus ir į prekės ženklą orientuotos paslaugos, ir toliau lankysis jus tiesiogiai kitais metais.

Vykdydami savo svetainę galite valdyti savo prekės ženklą, geriau dalytis istorijomis ir tvarkyti ryšius su klientais, o tai lemia ilgalaikius svečių santykius.

Galutinės mintys

Platformos strategijai reikia nuolat tobulėti atliekant bandymus ir koregavimus, kad būtų galima pasiekti maksimalių rezultatų. Tai, kas uždirba didžiausią nuomos verslą, nėra susieta su prabangiais patogumais, o su stipriu svečių paklausa ir teigiamomis apžvalgomis.

Platformų kūrimas naudingas jūsų verslui yra protingas žingsnis į nekilnojamojo turto portfelio valdymą.

Vieta turi mažiau svarbos trumpalaikėje nuomojant, nei sukeliant svečių palūkanas ir rezervacijas.

Pasidalykite šiuo straipsniu:





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -