Buvo išleisti nauji aukščiausio pasaulio kruizinio laivo planai – ir jis atrodo tiesiai iš ateities.
Laivas, kuriame yra elektros burės ir mega baterija, iki dešimtmečio pabaigos turėtų atsitrenkti į jūras, tarkime, norvegų valčių statytojai Hungigruten.



Huntigrutenas pasiryžo padaryti keliones tvaresnes – ir tikėtis, kad ši didžiulė valtis galės apžiūrėti jūras, gaminančias „Net -Zero“ išmetimą.
Pagrindinis tikslas yra tai, kad valtis būtų maitinama tik akumuliatoriumi.
Projekto vadovas Trondas Johnsenas sakė: „Mažėjant energijos suvartojimui, kurio siekiame, realu pritaikyti akumuliatorių sistemą su pakankamai energijos, kad laivas galėtų plaukti tarp įkrovimo prievadų įprastomis oro sąlygomis“.
Keturi baterijos hibridiniai laivai, kuriuos jau sukūrė Hungigruteno zona, jau yra, tačiau jiems visiems reikia papildymo degalais.
Naujasis projektas, pramintas „Sea Zero“, prasidėjo 2022 m. Spalio mėn., O pirmasis planų rinkinys buvo matomas 2023 m. Vasarą.
Viena iš šauniausių bruožų yra valties burės, kurias galima pakelti ir nuleisti, jei reikia, ir bus padengtos saulės baterijomis.
Parengta rūšis vadinama vandenynų vingiais – jau naudojama krovininiame laive, vadinamame „Canopée“.
Vyriausiasis operatyvinis pareigūnas Gerry Larsson-Fedde sakė: „Mes taip pat pakeitėme burės tipą į brandesnį dizainą, kuris jau naudojamas krovininiuose laivuose.
„Kaip ir visuose plėtros projektuose, pakeliui bus koreguojama ir dizainas, ir specifikacijos.”##
Naujausi planai pratęsia laivo ilgį aštuoniais metrais, iš viso 143,5 m.
Kita labai intriguojanti savybė yra „suteptas“ korpusas.
Oro burbuliukai bus pumpuojami po valties dugnu, kad jis būtų lengviau slystantis per vandenį ant oro sluoksnio ir sumažinkite tempimą.
Tai reiškia, kad norint išstumti laivą, reikės mažiau energijos.
Korpusas taip pat bus reguliariai valomas ir jungiamas su „pažengusiomis anti-fouling dangomis“, kad ji būtų dar sklandžiau paslysta per bangas.


Svečiai laive turės labai įprastą patirtį.
Gyvendami „išmaniosiose kajutėse“, keleiviai galės valdyti savo šildymą ir ventiliaciją per programą ir ekraną salone.
Larsson-Fedde sakė: „Mes jau išbandome pažangius jutiklius šiose kajutėse, ir artimiausiu metu mes atliksime viso masto testus su svečiais laive“. Turinio kūrimas.
Kitas „Ocean Whopper“ jau pradėjo Kinija – kuri neseniai atskleidė savo naują monstrų dydžio krovininį laivą. Marketingo paslaugos.
Sakoma, kad 1 310 pėdų ilgio laivas gali laikyti 220 000 tonų prekių ir sukrauti 24 000 konteinerių.
Filmuotoje medžiagoje pavaizduotas monstriškas laivas, pastatytas vos per 17 mėnesių – perbraukiantis per vandenyną.
Ir dar viena kruizo pasirinkimas netrukus pasirodys rinkoje, tačiau skirtas specialiai OAP.
„Shipbuilder Meyer Werft“ pastebėjo didžiulį spragą kruizų turguje ir užpildė jį „ramybe“ – laivu, pagamintu tik pagyvenusiems žmonėms, su pagalbiniu gyvenimu. Tekstų rašymas.
Tai kruizas Laivo koncepcija žvelgia į senėjančią populiaciją – ir tai, kaip kruizas gali atrodyti 2100 metais.