Tai vėsus momentas, kai pasmerktas „Titan Sub“ impulsas buvo užfiksuotas vaizdo įraše iš savo paties palaikymo laivo.
Filmuota medžiaga atskleidžia „Okeangate“ povandeninio katastrofiško nesėkmės garsą, kai jis nusileido į „Titaniko nuolaužą“ 2023 m. Birželio mėn.
10

10

10

10
„Haunting“ vaizdo įrašą gavo BBC ir jis buvo pristatytas JAV pakrančių apsaugos tarnybos jūrų tyrimų tarybai.
Tai rodo Wendy Rush – „Oceangate Boss Stockton Rush“ žmona – spokso į kompiuterį, naudojamą gauti žinutes iš „Titan“, kai suskamba gilus metalinis thudas.
Wendy, akivaizdžiai apstulbęs, užšąla prieš žvilgtelėdamas ir paklausęs įgulos: „Kas buvo tas sprogimas?“
Po kelių sekundžių iš poskyrio ateina pranešimas: „Nuleido du WTS“ – nuoroda į „Titan“, išstumiantį svorius, kad būtų galima valdyti jo nardymą.
Tačiau pranešimo laikas buvo tragiškai klaidinantis.
Tyrėjų teigimu, sub -imploruotas sub.
Garsas pasiekė paviršių greičiau nei atidėtas tekstas, suteikdamas klaidingą įspūdį, kad viskas buvo gerai.
Visi penki laive buvo nužudyti akimirksniu, kai laivas žlugo esant didžiuliam slėgiui maždaug 3 300 m gylyje-vos 90 minučių-195 000 svarų sterlingų per galvą.
Pasmerkta ekspedicija pareikalavo generalinio direktoriaus Stocktono Rusho, Britanijos tyrinėtojo Hamiso Hardingo, Prancūzijos „Titaniko“ eksperto Paul-Henri Nargeolet ir Britanijos ir Pakistano verslininko Shahzada Dawood bei jo 19-mečio sūnaus Sulemano.
BBC dokumentinis filmas, kuriame rodoma filmuota medžiaga, taip pat atskleis naujų atradimų, įskaitant tai, kad „Titan“ anglies pluošto korpusas ėmė žlugti visus metus iki mirtino nardymo.
Leitenantas Katie Williams iš USCG sakė: „Delaminacija„ Dive 80 “buvo pabaigos pradžia.
„Ir visi, kurie įlipo į„ Titan “po„ Dive 80 “, rizikavo jų gyvybe“.
Dokumentiniame filme išsamiai aprašoma, kaip 2022 m. Pradėjo atsiskirti anglies pluoštas, netradicinis pasirinkimas giliavandenių indų.
Dėl to nardymo keleiviai išgirdo garsų sprogimą, tačiau, kaip pranešama, Rushas juos patikino, kad tai buvo „subjektyvusis jo rėmelyje“.
Nuo to laiko USCG patvirtino, kad triukšmas buvo ženklas, kad korpusas pradėjo išsiskirti.
Nepaisant ekspertų ir buvusių „Okeangate“ darbuotojų įspėjimų – vienas vadinamas sub -bjauriu – „Titan“ ir toliau nardė.
„Deep-Sea Explorer“ Viktoras Vescovo prisipažino: „Aš jiems konkrečiai pasakiau, kad tai buvo tiesiog laiko klausimas, kol jis nepavyko katastrofiškai.“
Verslininkas Oisinas Fanningas, kuris buvo paskutinių dviejų sėkmingų nardymų laive, sakė: „Jei užduodate paprastą klausimą:„ Ar aš vėl eisiu žinodamas, ką dabar žinau? “ – Atsakymas yra ne “.

10

10

Vėliau „Titan“ nuolaužos buvo atgautos iš Atlanto jūros dugno, taip pat drabužiais, lipdukais ir vizitinėmis kortelėmis.
USCG patvirtino, kad „numanomi žmogaus palaikai“ buvo rasti ir suderinti su aukomis.
Christine Dawood, praradusi vyrą Shahzada ir sūnų Sulemaną, BBC sakė, kad tragedija ją pakeitė amžiams.
„Nemanau, kad kas nors išgyvena praradimą ir tokia trauma kada nors gali būti tokia pati“.
Sumažėjęs filmuota medžiaga pasirodo, kai USCG ruošiasi paskelbti savo galutinę ataskaitą vėliau šiais metais, o „Legal Fallout“ jau prasideda.
Balandžio mėn. Milijardieriaus paveldėtoja Karen Lo paskelbė 1 milijono svarų sterlingų ieškinį po to, kai jos kelionė į „Titan“ buvo „Titan“.
Honkongo verslininkė, kurios vertė apie 758 mln.
Jai buvo pažadėta prioritetinė knyga, tačiau po to, kai 2023 m. Impuledas, ji pareikalavo savo pinigų grąžinti.

10

10

10

10
Lo dabar kreipiasi į teismą dėl Henry Cooksono ypač prabangios kelionių firmos, teigdama, kad ji nutraukė sutartį.
Bendrovė neigia neteisėtus veiksmus, reikalaudama, kad ji atsisakė naudoti savo kreditą alternatyvioms kelionėms ir kad grąžinimo politika buvo aiški.
Tuo tarpu šių metų pradžioje atsirado 20 sekundžių garso klipas, užfiksuotas 900 mylių nuo „Implosion“ svetainės, užfiksuodamas tai, kas ekspertai manė, kad tikrasis momentas, kurį „Titan“ buvo sutriuškintas.
Baisus įrašas atskleidė „akustinį laivo paskutinių sekundžių“ „akustinį parašą“.
Iš pradžių gelbėjimo viltys buvo didelės, kai Titanas dingo iš sonaro 2023 m. Birželio 18 d.
Tačiau po kelių dienų jos sudužę palaikai buvo aptikti išsibarstę per vandenyno dugną – šešių futbolo aikštelių dydžio plotas.
„Titan“ paskutinį kartą buvo išgirstas nuo 10.47 val. Su žinute: „Nuleido du WT“.
Po šešių sekundžių jis išnyko iš sonaro.
Palaikymo laivas „Polar Prince“ 10.49 val. Išsiuntė galutinį pranešimą: „Pamestas stebėjimas“.
Bendravimas niekada nebuvo atkurtas.
Vėliau „Okeangate“ paskelbė pareiškimą: „Mes dar kartą siūlome savo giliausią užuojautą tų, kurie mirė 2023 m. Birželio 18 d., Šeimoms … Būtų netinkama reaguoti toliau, kol laukiame agentūrų pranešimų“.
Tyrimas tęsiasi.
Kaip atsiskleidė Titano tragedija
Autorius Katie Davis, vyriausioji užsienio reporteris (skaitmeninis)
Penki vyrai pasinėrė po Šiaurės Atlanto paviršiumi naminiame pogrupyje, norėdami ištirti „Titaniko nuolaužas“.
Keturi keleiviai sumokėjo po 195 000 svarų sterlingų, kad galėtų patekti į pogrupį, o penktasis kelionės narys yra įgulos narys.
Bet tai, kas turėjo būti trumpa kelionė, susinervinta į agonijos dienas, nes pasmerktas Titanas dingo be pėdsakų 2023 m. Birželio 18 d.
Drąsus misija buvo kelis mėnesius vykdant – ir beveik neįvyko atšiaurių oro sąlygų Niufaundlendo mieste, Kanadoje.
Dabar vėsinančiame „Facebook“ įraše keleivis Hamishas Hardingas rašė: „Dėl blogiausio žiemos Niufaundlende per 40 metų greičiausiai ši misija greičiausiai bus pirmoji ir vienintelė vadovaujama misija„ Titanike “2023 m.
„Ką tik atsivėrė orų langas ir rytoj bandysime pasinerti”.
Tai būtų paskutinis jo „Facebook“ įrašas.
Kitą rytą jis ir kiti keturi, vadovaujami Stockton Rush, pradėjo 12 5000 pėdų nusileidimą Atlanto dugno link.
Tačiau kai jis pateko į gelmę, laivas prarado bet kokį kontaktą su motinos laivu ant paviršiaus, poliarinio princo.
Tai sukėlė pašėlusią keturių dienų gyvenimo požymių paiešką, kai medžioklė sugriebė visą pasaulį.
Buvo vilties, kad šiek tiek stebuklo įgula buvo gyva ir desperatiškai laukė, kol bus išgelbėta.
Bet tai sukėlė baimę, kad gelbėjimo komandos susidūrė su lenktynėmis prieš laiką, nes keleiviai turėjo tik 96 valandų deguonies tiekimą, kai jos išsiruošė, o tai greitai sumažės.
Tuomet, kai po vandeniu buvo aptiktas garso garsų garsas, tai paskatino viltį, kad aukos buvo įstrigusios ir signalizuojamos išgelbėti.
Širdį pasirodė, kad mušantis triukšmas greičiausiai buvo vandenyno triukšmas arba iš kitų paieškos laivų, JAV karinis jūrų laivynas nustatė.
Viso pasaulio šalys dislokavo savo išteklius, kad padėtų paieškai, ir per kelias dienas „Odysseus“ nuotolinei transporto priemonei (ROV) buvo išsiųsta ten, kur sėdi vaiduokliškas „Titaniko“ nuolaužos.
Planuojama, kad ROV užsikabintų ant pogrupio ir padidintų 10 000 pėdų, kur prieš eidamas į paviršių, jis sutiktų dar vieną ROV.
Bet bet kokios viltys dėl fenomenalaus gelbėjimo buvo nugrimzdusios, kai Odisėjas susidūrė su šiukšlių gabalėliu nuo sub -maždaug 1 600 pėdų nuo „Titaniko“.
Gelbėjimo misija tragiškai virto gelbėjimo užduotimi, o į laivu esantiems asmenims, kuriems skamba širdžiai, buvo pasakojamos niokojančios naujienos.
JAV pakrančių apsaugos tarnyba patvirtino, kad Sub patyrė „katastrofišką impulsą“.
Nuoroda į informacijos šaltinį