Jei yra viena tema, kuri per pastaruosius kelerius metus dominavo pagrindinėse technologijų diskusijose, tai yra dirbtinis intelektas (AI) ir jo potencialas pakeisti pasaulį. Natūralu, kad mokslinės fantastikos žiniasklaida retai turi blizgų vaizdą apie technologijas, todėl daugelis baiminasi dėl savo darbo vietų ir net dėl ​​pasaulio stabilumo. Tačiau, 2025 m. prasidėjus, atrodo, kad mentalitetas keičiasi į AI priėmimą ir priėmimą.

Jums būtų sunku rasti didelę bendrovę, kuri šiuo metu nenaudoja dirbtinio intelekto, įskaitant tą, kuri 2023 m. pabaigoje tapo vertingiausia viešai parduodama korporacija: „Microsoft“ už 2,4 trilijono svarų sterlingų. Tuo metu jų generalinis direktorius gyrė bendrovės pastangas diegti dirbtinį intelektą didėjo jos AI produktų pardavimai. AI pasiekiamumas atrodo milžiniškas.

Beveik visose pramonės šakose ieškoma būdų, kaip dirbtinio intelekto veikla būtų naudinga, o viena sritis, kurioje tai galėtų būti didžiulė pagalba, yra rinkodara. Šiuo metu, net jei „Google“, atrodo, vėlai ryžtasi apsisukti, trečiųjų šalių slapukai vis dar yra linkme – pirmiausia dėl visuomenės suvokimo. Laimei, yra būdų, kaip dirbtinis intelektas gali ne tik užpildyti spragą tokiu būdu, kuris, atrodo, nesuerzintų tokių pačių pykčių kaip sausainiai, bet netgi pagerintų požiūrį į visus.

Personalizavimas ir klientų patirtis

Iš daugelio DI galimybių rinkodaros srityje turbūt dvi svarbiausios sritys, kurias jis gali išspręsti, yra suasmeninimas skelbimuose ir klientų patirties gerinimas. Keliose ataskaitose nurodoma, kad net 70 % interneto vartotojų trokšta suasmenintos reklamos ir patirties – kartais daugiau – tai, be abejo, skaičiuojama pagal bendrą mąstymą.

Jei žmonės turi matyti skelbimus, jie nori, kad tie skelbimai būtų susiję su kažkuo, kas juos gali sudominti, o ne būtų bombarduojami nesusijusių ar neįdomių reklamjuosčių, iššokančiųjų langų ar naujesnės, labiau erzinančios „Google“ vinjetės perdangos skelbimo. AI tinka intensyviai apdoroti visų rūšių duomenų šaltinius, pvz., asmens naršymo istorijasocialinė žiniasklaida ir pirkimo įrašai, kuriuose rasite konkrečias prekes ar paslaugas, kurias rekomenduotumėte per skelbimų paskirties vietas.

Tai savaime pagerintų klientų patirtį, nukreipiant tik tuos produktus ir paslaugas, kurie jiems patrauklūs per skelbimus ir galbūt net padės atrasti kitą puikų pirkinį. Reklamuotojams tai yra neįtikėtinai keičiamo dydžio procesas, kuris dėl savo tikslinio pobūdžio pasiūlys didesnę investicijų grąžą. Hiperasmeninimas yra raktas į AI potencialą rinkodaros srityje, siekiant pagerinti klientų patirtį.

Nuspėjamoji analizė ir kontekstinė reklama


Šaltinis: Unsplash

Reklama

„Analytics“ yra pagrindinė AI dalis, turinti galimybę „mokytis“ analizuoti didžiulius duomenų rinkinius ir nukreipti rinkodaros specialistus tinkama kryptimi. Tokiu būdu programinė įranga gali atlikti daug, daug trumpesnį laiką darbą, kuriam gali prireikti metų, kad žmonių komanda surastų tokio paties lygio tikslinį pasiūlymą. Rinkodaros specialistai galėtų pasinaudoti tiesioginiais nuspėjamosios analizės rezultatais, kad surastų tendencijas ir pagrindines sritis, į kurias reikia nukreipti, ir gautų ateities prognozes.

Skelbimų talpinimas taip pat gali tapti diskusijų objektu, kai dirbtinis intelektas remia rinkodaros programą ar platformą. AI turi galimybę analizuoti tinklalapius, o tai savo ruožtu leistų programai pamatyti, kur būtų geriausia dėti skelbimą, kad jis būtų kuo labiau aktualus. Ši kontekstinės reklamos forma dar labiau sustiprintų tikslinį požiūrį, kuris pagerintų klientų patirtį. Turint tokį potencialą, nesunku suprasti, kodėl jų tiek daug optimistiškai nusiteikusių komercinių lyderių ten.

AI galios taikymas rinkodarai

Kad suprastume, kaip AI galėtų paskatinti rinkodarą pramonėje, paimsime pavyzdį tokios, kuri kiekvienais metais visapusiškai įtraukiama į rinkodarą. Pranešama, kad „iGaming“ pramonė, kurią sudaro internetiniai lošimai, vien JK rinkodarai ir reklamai per metus išleidžia apie 1,5 mlrd. Tai labai konkurencinga ir griežtai reguliuojama, o tai reiškia, kad kiekviena išvyka turi būti kuo patobulinta.

Daugelis prisijungusių žmonių kažkada bus matę „iGaming“ reklamą ir žinos, kad šios platformos siūlo daugybę akcijų. Tik pažiūrėjus į internetinio kazino apdovanojimai – žaidėjai gali pereiti per septynis Žvaigždžių klubo lygius ir atrakinti daugybę skirtingų apdovanojimų. Tai apima kasdienius pinigų grąžinimo procentus, indėlių atitikimo premijas kas savaitę, nemokamus sukimus, grynųjų pinigų premijas už aukštesnį lygį ir net išskirtinę prieigą prie skilčių tik su pakvietimu.

Kiekvienas asmuo, sverdamas, kurioje platformoje prisiregistruoti, gali daug ką apsvarstyti. Dirbtinis intelektas gali būti naudojamas kaip rinkodaros plano dalis – sukurti pritaikytus skelbimus, reklamuojančius skyrius, labiausiai susijusius su bet kuria naršykle. Tarkime, kad potencialus klientas ką tik pareikalavo atitinkamo įnašo premijos su nemokamais sukimais kitoje svetainėje. Tada dirbtinis intelektas galėtų pasiūlyti geriausias šios svetainės reklamas, skirtas šioms dviejų rūšių premijoms už gerai išdėstytus skelbimus tam vartotojui.

Nebent būtų naudojamas ir patikimas generacinis DI, greičiausiai prekės ženklas turėtų sukurti kelių rūšių skelbimus, vaizdus ir nuorodas, kad AI galėtų remtis geriausiai tinkančiais, kai tik jai atrodo tinkama. Šiuo atžvilgiu būtų gana sunku išnaudoti AI reklamą, tačiau atlygis būtų to vertas, nes kiekvienas skelbimas būtų tikslesnis, tinkamesnis ir kuo geriau išdėstytas, kad pagerintų klientų patirtį.

Trečiųjų šalių slapukai netrukus gali tapti praeitimi, jei rinkodaros specialistai pasinaudos AI galia, kuri teoriškai taip pat sukurtų daug draugiškesnę patirtį tiems, kuriems reklamuojama internete.

Pasidalinkite šiuo straipsniu:





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -